REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GOLDENDREAMS.COM.PL

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego goldendreams.com.pl oraz zasady zawierania umów sprzedaży na odległość.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.goldendreams.com.pl prowadzony jest przez INWEST-INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Tarnowska 169, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7343629126, adres poczty elektronicznej: kontakt@goldendreams.com.pl.

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.

1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca.

1.4. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

1.5. Każdy Klient z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Sklepu Internetowego zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

1.6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

  • Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
  • Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
  • Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  • Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne:

  • Blog - umożliwiający przeglądanie artykułów i wpisów dotyczących produktów oraz porad
  • Konto - umożliwiające zarządzanie danymi osobowymi, historią zamówień oraz preferencjami zakupowymi
  • Formularz Kontaktowy - umożliwiający komunikację ze Sprzedawcą
  • Formularz Zamówienia - umożliwiający składanie zamówień w Sklepie Internetowym
  • Newsletter - umożliwiający otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach

2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep Internetowy:

  • Urządzenie końcowe z dostępem do Internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript
  • Aktywne konto poczty elektronicznej
  • Włączona obsługa plików cookie

2.3. Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich oraz praw własności intelektualnej.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.

3.2. Cena Produktu widoczna na stronie Sklepu Internetowego jest ceną brutto i zawiera podatek VAT.

3.3. Klient składa Zamówienie poprzez:

  • Dodanie wybranego Produktu do koszyka
  • Wybór opcji "Przejdź do kasy"
  • Wypełnienie Formularza Zamówienia
  • Wybór formy płatności i dostawy
  • Kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę"

3.4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi odpowiedniej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:

  • Płatność gotówką za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki
  • Płatności elektroniczne i kartą płatniczą - poprzez systemy płatności online
  • Płatność w systemie odroczonych płatności - dostępne dla stałych klientów

4.2. Termin płatności:

  • W przypadku wyboru płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - płatność następuje przed wysyłką Produktu
  • W przypadku płatności za pobraniem - płatność następuje przy odbiorze przesyłki
  • W przypadku płatności odroczonych - zgodnie z indywidualnymi ustaleniami

4.3. Sprzedawca zobowiązuje się do wystawienia dowodu sprzedaży (faktury VAT) na życzenie Klienta.

5. SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, poza wyjątkami określonymi w Regulaminie.

5.2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:

  • Przesyłka pocztowa - standardowa dostawa przez Pocztę Polską
  • Przesyłka kurierska - ekspresowa dostawa przez firmę kurierską
  • Przesyłka kurierska pobraniowa - dostawa kurierska z płatnością przy odbiorze

5.3. Termin realizacji zamówienia:

  • Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych
  • W przypadku produktów na zamówienie - do 14 dni roboczych
  • W przypadku nietypowych zamówień - po indywidualnym uzgodnieniu

6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

6.1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

  • pisemnie na adres: ul. Tarnowska 169, 33-300 Nowy Sącz
  • w formie elektronicznej na adres: kontakt@goldendreams.com.pl

6.2. Reklamacja powinna zawierać:

  • Dane Klienta składającego reklamację
  • Numer zamówienia
  • Opis zaistniałej sytuacji
  • Żądanie Klienta

6.3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

6.4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Klientowi w formie elektronicznej lub listownie, zgodnie z preferencjami Klienta.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

7.1. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

7.2. Klient może skorzystać z następujących instytucji:

  • Stały Polubowny Sąd Konsumencki
  • Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
  • Europejskie Centrum Konsumenckie

7.3. Klient może również skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

8.2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik przejęła produkt.

8.3. W przypadku umowy obejmującej wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - termin wygasa po upływie 14 dni od dnia przejęcia ostatniego produktu.

8.4. W przypadku umowy, w której produkt jest dostarczany regularnie przez określony czas - termin wygasa po upływie 14 dni od dnia przejęcia pierwszego produktu.

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

9.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.

9.3. W przypadku przedsiębiorców Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z działalnością prowadzoną przez Klienta.

9.4. W przypadku przedsiębiorców Sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczania odsetek ustawowych w przypadku opóźnienia w płatności.

10. OPINIE O PRODUKTACH

10.1. Sprzedawca umożliwia Klientom wystawianie opinii o Produktach na zasadach określonych w Regulaminie.

10.2. Opinie mogą być publikowane wyłącznie przez Klientów, którzy dokonali zakupu danego Produktu.

10.3. Opinie nie mogą zawierać:

  • Treści niezgodnych z prawem
  • Treści naruszających dobra osobiste osób trzecich
  • Treści reklamowych
  • Treści obraźliwych lub wulgarnych

10.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia opinii naruszających powyższe zasady.

11. NIELEGALNE TREŚCI

11.1. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie dotyczących treści zamieszczanych w Sklepie Internetowym.

11.2. Zabrania się zamieszczania w Sklepie Internetowym treści:

  • Niezgodnych z prawem
  • Naruszających prawa osób trzecich
  • Obraźliwych lub wulgarnych
  • Reklamowych bez zgody Sprzedawcy

11.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia treści naruszających powyższe zasady.

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

12.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.

12.3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie Sklepu Internetowego.

12.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

12.5. Wszelkie spory wynikłe z umów zawartych poprzez Sklep Internetowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

13. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

13.1. Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

13.2. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać ze strony Sklepu Internetowego lub otrzymać w formie papierowej na życzenie Klienta.

13.3. Wypełniony formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INWEST-INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

Adres: Łęka 181, 33-322 Korzenna

NIP: 7343629126

Email: kontakt@goldendreams.com.pl

pl_PLPolish
Przewijanie do góry